گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

شلوغ


پسرخالمو بردن برای از این تستای هوش و اینا همه سوالا رو درست جواب داد :| فقط یکی رو نتونست :|

اونم اینکه نتونست گره بزنه گفت بلد نیستم :|

برای همینم 7 امتیاز ازش کم شد شد 43 از 50 :|

که اون خانومه میگفت نرمال بچه ها 28 ، 29 میارن خیلی گل بکارن یکی بوده 34 اینا اورده :|

من تازه معنی و دلیل این میزان گودزیلا بازیاشو فهمیدم :|

من دارم تو محدوده فضایی یه بچه فوق باهوش زندگی میکنم :|

با اون جلف بازیاش :/


***


من همیشه با کله میرفتم تو یه کاری :) یعنی از شروع نمیترسم اون وسطا یا اخراشه که ممکنه جا بزنم و بگم

دیگه نمیخوام !

الان وضعیتم جوری وخیمه که تو شروع دوباره یه کاری شدیدا میترسم :| هی عقبش میندازم :|

دارم ترسو و بدبخت میشم :(



***


یه دوست دارم :| که دوسشم دارم :| ولی شدیدا فضوله :)

یعنی دوستش اومد بهم گفت اع رفتی فلان جا چرا فلان کارو کردی؟ :|

چرا از هتل بیرون نمیومدی ؟ :|

اع با هم فیلم میدیدن ؟ :|

حتی بهم گفت میخواستی بری فلان پیتزا خوری ؟ :|

منو میگی :| همونجوری خشک موندم :|

ادم انقدر حرااااف :)))))

بعدم بهش گفتم یه بار دیگه خواست راجع به من چیزی بگه بگو برام مهم نیست بدونم این دختره داره چیکار

میکنه :|

خندید.



***


در راستای حسی که چند روزه پیدا کردم بابت دست فرمون خوبم نمیدونم امسال برم گواهینامه  رو بگیرم

یا بزارم سال بعد تابستون؟ چون امسال به اندازه کافی تابستون شلوغی دارم :(

تازه چند وقت دیگه باید برم تا غریق نجاتیم رو بگیرم میشه کلی کار تو روز :(

گواهینامه برا سال بعد ؟ :(


***


دوستم گفت برو فلان فیلم ر ببین :| یعنی من که به سلیقش اعتماد ندارم :| ولی انقدر اصرار کرد و کرد که

گفتم خا :| اقا رفتم دیدم نه تنها اصلا نخندیدم :| کلی ام بد بود :| یعنی من که  نمیرم با دوبله یه

فیلمی رو بگیرم :| 

ولی بهم تاکید کرد که نری با دوبله بگیریا اصلا صحنه نداره :|

گفتم خا :|

نمیدونم تعریفش از صحنه چیه ؟ :| تعریف من اشتباهه ؟ تعریف اون افتاب بالانس میزنه؟ کدامین ؟ :|

میدونین من چه فکری میکنم ؟ :)

فکر میکنم میخواست کرم بریزه و اذیتم کنه :| بی شخصیت :|

خودمم باورم نمیشد ولی یه جایی از فیلم انقدر یهویی یه چیزی رو نشون داد من سریع دستمو گذاشتم جلو

نمایشگر لب تاب نبینم :)))) یعنی خاااااک :)))) یعنی باید یکی ازم فیلم میگرفت :))) یه موجود خنده داری

شده بودم :)))

دوست بیخودم :|



***



نمیدونم شمام دلتون میخواد محکم بزنید پس سر یه دختر خوب خانواده داری که مثلا عاشق یه پسر ریش

کوسه ای نی قلیون بی مصرف هیز میشه یا فقط منم ؟  :|

خا تمام شد عزیزم :|

به فنا رفتنت مبارکت باشه :|

یعنی میدونین دخترا یه درجه ای دارن تو احساساتشون :| وقتی به اون حدی میرسن که دهن پسره کجه

مثلا فکش مشکل داره تو بهش بگی اون بگه نه فک به این صافی :|  این مرحله اوجشه  :|

خب یعنی دیوانگی :|

یعنی دیگه اینا نمیدونن چطوری عاشق باشن زدن به فاز دیوانگی :|

با اینا بحث نکنید :|

کوتاه نمیان بعد ضایع میشین :|




پرتو ^...^
۱۱ مرداد ۹۸ , ۱۷:۰۸
عاخیییی...:)
خدا نگهش داره ان شاءالله^^

پاسخ :

مرسی عزیزم 😚
Parad ox
۱۱ مرداد ۹۸ , ۱۹:۲۲
دوست بیخودم ! : 
اینو باید به چند نفر بگم . ترکیب قشنگیه :))

پاسخ :

خیلی ترکیب قشنگیه 😊
جناب منزوی
۱۱ مرداد ۹۸ , ۲۲:۲۹
عجب دوست مزخرفی بود :/
ایام به کام :)

پاسخ :

من دوستای مزخرف زیاد دارم جناب منزوی :(
ایام شما نیز :))
آزاد ...
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۱:۰۳
خب الحمدلله که گودزیلای شما باهوشه :( گودزیلای ما یه کم سرخوش و الکی خوش و ایناست

گواهینامه من که دیگه فک کنم الان حکم آثار باستانی رو پیدا کرده، یعنی گرفتنش البته

یه دو تا از این دوستها داشته باشید فک نکنم دشمن بخواید

دست آدم نیست خب، یه دفعه به خودش میاد می‌بینه اون کسی که دوستش داشته هم کچله هم چاقه مثلا. اگر در دیده‌ لیلی نشینی، به جز خوبی مجنون نبینی

پاسخ :

:))

شاید :(

بله بله :)

خب ببینید اون وسط قبل این که به این میزان از دیوانگی برسه یه نقطه ای هست که ادم میتونه جلوی خودشو بگیره :/ وقتی میبینه اشتباست چرا جلوی خودشو نگیره و الکی هی

بهش پر و بال بده تا بشه این وضعیت ؟ :))
آزاد ...
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۱:۴۷
نمیشه جلوشو گرفت :) لااقل واسه من اینجوری بود

پاسخ :

اوایلش میشه جلوشو گرفت :) شاید شما از اوایل رد شدین که دیگ نمیشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan