گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

داغان

 

ماشین سبز لجنی با شیشه های دودی از سر کوچه پیدا میشه. به خاطر تاخیر ده دقیقه ایش با توپ پر میرم سمت ماشین که

میبینم صندلی جلو یه جعبه بزرگ پر خرت و پرته. یه اخم میکنم و جیغ جیغ کنان در عقب رو باز میکنم و میگم :

_اینا چیه جلو گذاشتی؟!اه...من میخوام جلو...

دهنم باز میمونه.

آقای غریبه با لبخند میگه :

_بفرمایین.

 چشام گرد میشه و ناخوداگاه با خنده و جیغ میگم:

_وای اشتباه گرفتم

تند تند دست کیم رو میگیرم و بدو بدو کنان میرم تو خونه.اونجا قشنگ میخندم.بلند :)

چند وقتی بود سوتی و اینا در کار نبود :| داشتم از خودم میترسیدم:| که امروز به وقوع پیوست :|

به سلامتی :|

 

 

پ.ن : تازه دوباره تو استخر شیرجه زدم از بس با قدرت پریدم عینکم در اومد از تو چشم :( الان چشام پر کلره :( میسوزه :|

امروز خیلی خیلی خیلی شنا کردم :| الان داغان داغان داغانم :|

 

atseh .r
۲۱ شهریور ۹۸ , ۱۵:۴۹
😂😂

پاسخ :

😂
کاکتوسِ خسته
۲۱ شهریور ۹۸ , ۱۶:۴۵

(جاست استیکر خنده)

😂😂

پاسخ :

باوشه😂
همون کاکتوسی که قبلا تو بیان بود یا یه کاکتوس جدید میباشی؟؟ :))
کاکتوسِ خسته
۲۱ شهریور ۹۸ , ۱۹:۳۶

نمیدونم:/ اگه اسم کاکتوس خسته بود منم. بقیه اسم ها رو تکذیب میکنم

پاسخ :

:)

جدیدی فکر کنم :)
کاکتوسِ خسته
۲۱ شهریور ۹۸ , ۲۱:۰۶

آره جدیدم

البته توی بلاگفا قدیمیم اینجا حدیدم

پاسخ :

خوشحالم از اشناییت :)

جدید جان
نـــای دل
۲۲ شهریور ۹۸ , ۰۱:۵۶

خودم چنین تجربه ی داشتم ..

بدجوری ادم ضایع میشه...

پاسخ :

اره منم ضایع شدم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan