گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن

جوری که شما خوبین

 

جوری که خانوادم خوشحالن و شیرینی و اینا راه انداختن من نیستم :)

من فقط از خوشحالی اونا ته دلم یه لبخندکی دارم :)

همین و بس !

 

 

***

 

و این دیالوگ :

 

_بنویس

+...

_زود باش دیگه

+...

_اگه نمینویسی من برم.

+من خنگم ! چرا حرف بزنم ؟!... برو .

_باشه بای.

 

 

:))))))))))))

 

کدامین دیوانه تر؟!کدامین عاقل تر؟! مسئله این است !

کدومش منم ؟!

_ یا + ؟!!!! 😂😂

 

 

 

***

 

 

جوری که خانوم"..." پشت تلفن جیغ زده و رو به پسرش گفته :

_وای نار تی تی (حالا اسم منو که میدونین چیه :)) ) قبول شدههههههه

من احساس شرمندگی کردم که چرا به اون اول از همه اطلاع ندادم :|

سر نتایج  اولین نفر ایشون بود :|

موقع انتخاب رشته هم اصرار وحشتناکی به کمک توی انتخاب رشته به من داشت حالا با واسطه پسرش :|

چند روز بعد کنکور هم تماس داشت :|

قبل کنکور هم زنگ زد و التماس دعا داشت :|

فکر کن از من التماس دعا؟! وات د فاز لنتیاااااا :))))

 

 

 

***

 

 

یه چیز خیلی خیلی خوشگلی طرح زدم :)))) میخوام زود زود فردا ساعت پنج عصر برسه و من به اقای "ج" نشون بدم :))

بعد اونم حتمااااا جلوی بقیه کلی تعریف کنه :)))))))

یعنی این تعریف زیااااااااد جلوی بقیه رو ازش میخواااااااام 😂

خصوصا جلو اونی که هی فکر میکنه فوق مکانیک چیز خاصیه :| با اون میزان افاده های چندش و بی نظیرش :|

بکوبنم دهنش یا نامحرمه ؟!!!!!!!!!!!😂

 

 

***

 

 

 

اهااااااااااا :)))

حیف شد اونی که جزو دوست داشتنی های زندگیم بود الان دیگه اونقدر دوست داشتنی نیست تا برای مشورت برم پیشش و

از اون اطلاعات بی نهایت مغزش استفاده کنم :)

تجربه های رایگان وارد مموری مغزم کنم تهشم با لبخند ازش جداشم :)

حیف که دیگه نیست !

حیف که من زیادی گند میزنم تو رابطه با ادمای خوب و خاص .

هرچی خوب تر سوتی های من بیشتر :|

هرچی خاص تر بی ملاحظگی من بیشتر :|

هرچی من مودب تر طرف گستاخ تر :|

هرچی من دنبال دعوا نبودن طرف عاشق جنگ و جدل :|

چرا انقدر نامتعادل اخه ؟! :))))

خلاصه اینکه یه زنگم نزده :| نه سر نتایج نه سر انتخاب رشته :|

فقط موقع دیدنم جوری رفتار میکنه که انگار نه انگار ما بحث و دعوایی داشتیم :|

بعدم که حیف اون دوست داشتن اسطوره ایی من :)

بتم بود :)

شکست :)

الگوم بود :)

دیگه نیست :)

خلاصه که دیگه نه من معصومانه دوسش دارم و نه اون برای ایندم از خودم مشتاق تره :)

چقدر من ادمیم که موقع عصبانیت نباید سمتش اومد وگرنه میزنه کاسه و کوزه همه چیو خراب میکنه !

من خراب کردم !

اون زد نابود کرد !

اونی که میگم یه ماه پیش برام الگو بیست سال ایندم بود و حالا صرفا یه نسبت فامیلی ظاهری !

تمام !

 

 

 

****

 

 

و یه چیز دیگه تر :))))

خیلی حس بدیه یکی شمارو  به خاطر اعتقاداتتون دوست داشته باشه :)

شاید بگید بهتر از اینه که بخاطر مسائل مادی یا قیافه یا سطح اجتماعی دوسمون داشته باشه !

ولی من میگم بهتر از اینا اینه که خود شمارو دوست داشته باشه !

خود خود شما رو !

هم بدی هاتونو هم خوبی هاتونو !

وقتی اعتقادتون یکم چپ و راست شد نزاره بره !

بمونه بگه با همه اینا من هنوز هستم !

:)

 

 

 

 

پ.ن : نه صرفا روابط رمانتیک :) شما یه رابطه دوستانه عمیق رو تصور کنید :) بهتر درکش میکنید .

 

پ.ن 2: واقعا چقدر دارم زیاد و الکی حرف میزنم :)

 

پ.ن 3: خب خب :| امروز یه وبی ر خواندم :| فصل پنج پیکی بیلاندرز ر بد توصیف کرد و پر چیزای ایسمی :| یعنی هرچی ایسم

داره :|

اقا :|

من برا این سریال امید و انگیزه داشتم :|

 

 

پ.ن 4: من میدونم همه اینا رو نمیخونیـــــــــــــــــد چون زیادی زیاده 😂😂  که اصلا عیبی نداره 😂ببینید چقدر من خوب و بادرکم 😂😂

 

 

 

 

 

ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۴ شهریور ۹۸ , ۰۹:۱۵

+++++من همه شو خوندم..

 

++++چی قبول شدی و کجا؟؟

 

خاطرم نی بهم گفته باشی..

 

+++هی گند بزن به روابطت خب؟آورین :)

 

++تو مثبت بودی :/

 

 

+تمومش کن این بازی کثیفو عارفههه.. خوشحالیاتو بریز بیرون باباع قیافه نگیر حالاع :|

پاسخ :

جیغغغغغغ فدا مدا بشمممم :))))))


فرستادم برات اسم و شهر و ... :)

گفتم حالا 😂

باشه :) هی و هی گند :) 😂

باهوش کی بودی نسیم ؟!!

یادته یه سال فکر میکردم نسیم خواه نوا یوزرته؟! بعد فهمیدم خانوم تهش؟!!!!😂

خا :|

آی ام هپی :)

بوس به کله گردت :)

ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۴ شهریور ۹۸ , ۲۱:۰۸

+ قربوست ^__^

 

++ بسیاااااار عالیع رشته و شهرت دمت گرممممم موفق باشی *__*

 

+++  :/

 

++++  ^____^  بومااند  :))

 

 

+++++  آره :/  دانشگاه رفتی ازین خنگ بازیا در نیاریا :/   وگرنه هرگونه ارتباطمو باهات انکار میکنم :/  =))

 

بوس چیه؟ :/  این سوسول بازیا چیه؟ :/  ماچچچچ   :*

پاسخ :

^_^

فدایت که :(

چیه ؟ :)))))))))))))

بوماند :)

دست خودم نیست که 😂 ولی سعیمو میکنم کمتر سوتی بدم :|

خا :)

مااااااااچ به کله گردت😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan